Help en veelgestelde vragen


Help & FAQ

Hoe kunnen we je helpen?

Hier vind je hulp bij alle aspecten van online winkelen en de antwoorden op de meest gestelde vragen.

FAQ

Levering

Heb je vragen over je levering?

Vouchers

Wil je vouchers kopen of inwisselen?

Terugzending

Alle info over retourzendingen!

Help-onderwerpen

Artikelkeuze & bestelling

Klantaccount

Betaling & vouchers

Verzending & levering

Retour & omruiling

Nieuwsbrief

Duurzaamheid

<<<

Artikelkeuze & bestelling

Artikelkeuze

Als je in een kledingcategorie zit, zijn er verschillende filteropties beschikbaar. Deze opties helpen je om je zoekopdracht specifieker te maken.

Het assortiment wordt altijd weergegeven op basis van het geselecteerde filter. Zodra je bijvoorbeeld een maat selecteert, heeft dit een direct effect op de weergave van de artikelkeuze. Als je meerdere filters combineert, zoals maat en kleur, ontvang je minder maar wel nauwkeurigere items die aan jouw criteria voldoen.

Alleen die artikelen worden getoond die wij daadwerkelijk aan je kunnen leveren. Daarom kan het voorkomen dat er geen artikelen (meer) beschikbaar zijn voor een gewenste combinatie van maat en kleur.

Naast de filteropties kun je de getoonde artikelen sorteren, bijvoorbeeld op "besteller" of "prijs oplopend".

Als je een artikel leuk vindt, klik dan op de foto of op de artikelomschrijving om alle informatie over het gewenste artikel te ontvangen. Je krijgt de prijs en de beschikbare kleuren en maten te zien. Selecteer hier de gewenste kleur en maat. De maattabel helpt je om de perfecte maat te vinden.

Daarnaast vind je op de artikelpagina een gedetailleerde productbeschrijving, informatie over materiaal en onderhoud, informatie over de pasvorm en beoordelingen van het artikel.

Als je niet zeker weet in welke maat je een artikel moet kopen, klik dan op de maattabel. Voor de juiste kledingmaat heb je je borst-, taille- en heupomvang en beenlengte nodig. Vergelijk nu je lichaamsmaten met de informatie in de Street One-maattabel. Als je net tussen twee kledingmaten zit, is het beter om je outfit in de grootste maat te bestellen.

Gedetailleerd advies vind je onder de menu-items "Fit Guide"/ "Fit Guideen MEN" en "Maatadvies"/ "Maatadvies MEN" onder de rubriek "Advies".

In onze online shop zie je alleen artikelen die we voor jou op voorraad hebben. Street One maakt twaalf collecties per jaar. Om elke maand ruimte te hebben voor de nieuwste collectie, bestellen we normaal gesproken geen artikelen opnieuw. Het kan gebeuren dat bijzonder gewilde artikelen, kleuren of maten na een tijdje uitverkocht zijn. Kijk eens rond - je vindt vast en zeker een eersteklas vervanger in ons assortiment.

Of probeer het eens bij een Street One-winkel bij jou in de buurt - het kan zijn dat het artikel daar nog op voorraad is. Je kunt de dichtstbijzijnde handelaar vinden met onze "Shopfinder".

Als je maat voor een artikel uitverkocht is, heb je de mogelijkheid om je per mail te laten informeren zodra het artikel weer beschikbaar is. Klik op "Maat aanvragen" in het keuzemenu voor de maten. Voer nu je e-mailadres in en klik op "Verzoek verzenden".

Artikelen die je leuk vindt, maar die je nog niet wilt kopen, kun je op je persoonlijke verlanglijstje zetten. Klik hiervoor op het hartje in de rechterbovenhoek van de productafbeelding in het categorieoverzicht. Als je op de detailpagina van het item bevindt, zie je het hartje naast de prijs van het item. Je kunt je verlanglijstje bekijken door op het hartje rechtsboven in de menubalk te klikken. Om je gewenste artikelen permanent op te slaan, moet je inloggen op je klantaccount.

Houd er rekening mee dat items op je verlanglijstje niet bindend gereserveerd zijn.

Selecteer je artikelgrootte in het verlanglijstje en klik op de knop "Toevoegen aan winkelwagen". Het artikel zit nu in je winkelwagen en je kunt je bestelling afronden.

Helaas wordt de voorraad uit het magazijn niet in realtime naar onze shop gebracht. Het kan daarom zo nu en dan gebeuren dat een artikel daarna niet meer leverbaar is. Misschien zijn er dan meerdere bestellingen voor een artikel gelijktijdig binnengekomen, waardoor de voorraad dan op is.

Je kunt vanaf nu comfortabel shoppen in de onlineshop van Street One. Cross-branding biedt ons de mogelijkheid om je nog meer verschillende producten aan te bieden.

Bestelling

Vind je het artikel mooi? Heb je een kleur en maat gekozen? Klik daarna gewoon op "in het winkelwagentje". Nu verschijnt er een bevestiging. Als je je aankoop wilt afronden, klik dan op "Naar het winkelwagentje" - je winkelwagen verschijnt met de door jou geselecteerde artikelen. Je kunt nu nog een keer de hoeveelheid van het bestelde artikel wijzigen. Je kunt een artikel ook uit je winkelwagen verwijderen door op "Verwijderen" te klikken.

Je ziet ook de eenheidsprijs, de kortingen, het subtotaal, de verzendkosten en het totale bedrag inclusief BTW. Heb je een vouchercode? Hier in het winkelwagentje kun je de code invoeren. Klik dan op "Inwisselen", zodat het in werking treedt en het totale bedrag opnieuw wordt berekend.

Is alles correct? Klik dan op "Afrekenen" om verder te gaan. Voer hier je adres in en selecteer een betaalmethode. Ben je een bestaande klant? Log dan gewoon in - de adresgegevens zijn dan niet meer nodig. Op de bevestigingspagina kun je je bestelling nogmaals controleren en afronden door op de knop "Nu kopen" te klikken.

We hebben geen minimale bestelwaarde, je kunt dus zonder problemen slechts één enkel artikel bestellen. Bij een bestelwaarde van minstens € 24 betaal je slechts € 0,99 voor de levering. Om veiligheidsredenen bedraagt de maximale bestelwaarde € 750 per bestelling.

Als je je geregistreerd hebt voor de online shop, kun je inloggen op je klantaccount en je bestelgegevens bekijken via het menu-item "Bestellingen". Hier kun je de bestelgegevens en de status van de bestelling bekijken.

We sturen je ook een e-mail wanneer je bestelling is ontvangen en een andere zodra de zending ons magazijn verlaat (bevestiging van verzending).

Zonder registratie is een latere online toegang tot je bestelling niet mogelijk. Maar je wordt altijd op de hoogte gehouden via e-mail.

Je kunt je bestelling annuleren door gebruik te maken van je wettelijke herroepingsrecht. Hiervoor is het voldoende om ons een e-mail te sturen of, als de goederen al op weg zijn naar jou, ze meteen terug te sturen door de zending niet te accepteren. De wettelijke details van het herroepingsrecht zijn te vinden in onze AV in de sectie "Herroepingsrecht".

Uw bestelling is door de verzenddienst naar ons teruggestuurd.

Mogelijke redenen hiervoor kunnen zijn:

  • naam niet gevonden op het opgegeven adres
  • persoonlijke postcode niet opgegeven bij bestelling
  • het packstation is opgeheven.

Bestel de gewenste artikelen opnieuw en controleer je adres.

De orderbevestiging is mogelijk direct in de spamfolder terechtgekomen. Stel in dat geval je spamfilter zo in dat onze e-mails niet langer als spam worden aangemerkt. Het is vaak handig om ons e-mailadres in je adresboek op te slaan. Als je ook in de spamfolder geen orderbevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice en wij kijken waar je bestelling zich op dit moment bevindt.

Om redenen van gegevensbescherming kunnen wij je bestelling na ontvangst niet meer wijzigen. Je hebt de mogelijkheid om het pakket bij afgifte te weigeren of het gratis naar ons terug te sturen met het bijgevoegde retourlabel. Na ontvangst van de retour wordt je aankoopbedrag via de door jou gebruikte betaalmethode teruggestort. 

Het kan een keer gebeuren dat bijzonder populaire artikelen, kleurvarianten of maten al na korte tijd uitverkocht zijn. Op je factuur vind je onder het kopje "Tekort" informatie over welke artikelen niet meer leverbaar zijn. Als het artikel daar niet vermeld staat en ontbreekt, neem dan contact op met onze klantenservice onder vermelding van je bestelnummer en het artikelnummer van het ontbrekende artikel.

Gecertificeerd door Trusted Shops
Jouw veiligheid is onze hoogste prioriteit - dit geldt zowel voor je online aankoop als voor de uitvoering van je bestellingen. De "Trusted Shops"-stempel biedt je maximale kopersbescherming! Meer dan 100 individuele criteria op het gebied van kredietwaardigheid, veiligheidstechniek, prijstransparantie, informatieplicht, klantenservice en gegevensbescherming van onze online shop zijn gecontroleerd en gecertificeerd. Meer informatie: www.trustedshops.nl

En als je helemaal zeker wilt zijn, kun je ook de Trusted Shops kopersbescherming afsluiten - een geld-terug-garantie.

Klantaccount

Registratie

Als geregistreerde klant kun je nog makkelijker en sneller winkelen in de Street One Online Shop. Je adresgegevens zijn al ingevuld op je bestelpagina en je kunt nog meer afleveradressen toevoegen. Via je klantaccount heb je volledige controle over je bestellingen en persoonlijke gegevens.

Om je te registreren of een klantaccount aan te maken, klik je op het login-icoontje in de vorm van een persoon en vervolgens op "Registreren". Vul daarna het formulier in. Met het door jou opgegeven e-mailadres en wachtwoord kun je in de toekomst in onze online shop inloggen en gemakkelijk je bestellingen ophalen of je account beheren.

Mijn gegevens

De bescherming van je persoonlijke gegevens is erg belangrijk voor ons. Natuurlijk houden we ons aan de strenge regels van de Duitse federale wet inzake gegevensbescherming (BDSG), de Duitse Telemediengesetz (TMG) en andere regels voor gegevensbescherming. Meer details vind je in onze verklaring over gegevensbescherming.

In onze online shop betaalt u veilig, snel en gemakkelijk. Je gegevens worden naar ons verzonden met een 128 bit SSL-codering. De gecodeerde informatie over je bestelling, je naam, je adres, je creditcard of je bankgegevens kunnen niet door buitenstaanders worden gelezen.

Onze websites zijn door technische maatregelen beschermd tegen schade, vernieling of onbevoegde toegang. Alle medewerkers die in contact kunnen komen met je gegevens hebben een strikt privacybeleid ondertekend.

Jouw vertrouwen is voor ons oneindig belangrijk. Je kunt er dus niet alleen zeker van zijn dat je bij Street One altijd de laatste mode kunt vinden, maar ook dat je gegevens veilig zijn bij ons.

Log in op je Street One klantaccount door op het login-symbool te klikken. In het menu-item "Profiel" kun je de naam en het adres aanpassen.

Heb je het juiste e-mailadres en wachtwoord ingevoerd? Als je je wachtwoord bent vergeten, vraag dan gewoon een nieuw wachtwoord aan of neem contact met ons op.

Neem daarvoor contact op met onze klantenservice en geef ons je e-mailadres door. Vervolgens wordt de opdracht tot verwijdering van het klantaccount gegeven. 

Klik op "Wachtwoord vergeten?" en voer het e-mailadres in waarmee je je als klant geregistreerd hebt. We sturen je meteen een e-mail met een link om je wachtwoord te wijzigen.

Betaling & vouchers

Betaling

Betaal je aankoop veilig en gemakkelijk. Kies uit de volgende betalingsmethodes wat jouw voorkeur heeft:

  1. iDeal
  2. Kopen op rekening
  3. Creditcard
  4. Vooruitbetaling
  5. PayPal

iDEAL is een betaalmiddel op internet waarmee je via je eigen bank kunt betalen. Het wordt bijvoorbeeld gebruikt in webshops en bij andere online organisaties voor het betalen van facturen of andere betalingen.

iDEAL is perfect geïntegreerd in internetbankieren van verschillende banken.

Bij het afrekenen geef je aan met iDEAL te willen betalen. Je klikt op de betaalknop en selecteert je bank. Je wordt doorgestuurd naar je bank, waar de betaalopdracht klaarstaat. Na verificatie wordt het geld afgeschreven en ontvang je een bevestiging.

Meer dan de helft van de consumenten heeft voor zijn laatste online aankoop gebruikgemaakt van iDEAL.

Klarna GmbH
Bij koop op rekening betaal je pas als je de goederen ontvangen en gecontroleerd hebt.

Je ontvangt een factuur bij de levering van de bestelling en betaalt pas na ontvangst van de bestelde artikelen. Wij hebben je geboortedatum en je toestemming voor de overdracht van je gegevens nodig voor de identiteits- en kredietbeoordeling.

Koop op rekening wordt afgehandeld door onze partner Klarna GmbH.

Alle informatie over je factuur en de vervaldatum vind je in de aparte e-mails die je van Klarna gekregen hebt. Voor meer informatie kun je ook direct contact opnemen met de klantenservice van Klarna.

Bij betalingen met creditcard kan het zijn dat je niet alleen je creditcardgegevens moet verstrekken, maar je daarnaast ook nog in een aparte stap wordt gevraagd je identiteit te bevestigen. Deze zogenaamde twee-factor-authenticatie is gebaseerd op een richtlijn van de Europese Unie (de zogenaamde PSD2-richtlijn) met als doel het betalingsverkeer veiliger te maken. De authenticatie volgt nadat je wordt doorgeleid naar een beveiligde website van de bank die je creditcard heeft verstrekt (3D-Secure bij MasterCard of Verified by Visa).

Even ter herinnering: in de eerste stap wordt de betaling bij je bank geautoriseerd. Door na de autorisatie op de knop 'Nu kopen' in onze winkel klikken, bevestig je de aankoop en kan deze worden afgesloten.

Bij vooruitbetaling maak je het factuurbedrag vooraf over, wij leveren na ontvangst van de betaling.

Kies voor vooruitbetaling als je niet wil of kan betalen via een van de andere online betaalmogelijkheden. Gelieve het bedrag binnen drie dagen na voltooiing van de bestelling over te maken op de in de bevestigingsmail vermelde rekening.

Vergeet niet het ordernummer en het klantnummer te vermelden. Soms duurt het twee werkdagen voordat het bedrag van je bank naar onze rekening wordt overgemaakt. Wij reserveren je artikelen voor 7 dagen – genoeg tijd om je vooruitbetaling in orde te maken.

Met PayPal betaal je snel, eenvoudig en veilig – met twee klikken in je PayPal-account.

PayPal is een internationale online betaaldienst waarmee je veilig en snel kan betalen in webshops. Je bank- of creditcardgegevens worden alleen bij PayPal opgeslagen. De betaling wordt afgeschreven van je aangegeven creditcard of van je rekening door middel van een automatische incasso. Je gebruikt je bank- of creditcardgegevens die zijn opgeslagen bij PayPal in plaats van dat je ze bij elke aankoop opnieuw invoert, het is dus heel wat sneller.

Wij ontvangen na betaling direct een bevestiging van PayPal en kunnen de bestelde artikelen snel naar je opsturen.

Klarna GmbH
Onder bepaalde omstandigheden is kopen op rekening via onze partner Klarna GmbH niet mogelijk. Hieronder zie je enkele voorbeelden hiervan:

  • Je bent niet minstens 18 jaar oud
  • Het adres dat je hebt ingevoerd is onjuist (voor grote hoeveelheden worden alleen verifieerbare adressen geaccepteerd)
  • Bij een door Klarna geïnitieerde kredietcontrole overschrijdt het ordertotaal het daar vastgestelde maximumbedrag.
  • Vanwege vermeldingen bij een kredietbureau keurt Klarna je creditering niet goed.
  • Je hebt nog steeds openstaande facturen bij Klarna of je betalingen zijn nog niet ontvangen
  • Factuur- en afleveradres zijn niet identiek

De online shop heeft helaas geen invloed op de credit rating van onze partner Klarna. Om deze reden kunnen we je helaas geen informatie geven over de redenen voor een geweigerde aankoop op rekening. Neem contact op met het serviceteam van onze partner Klarna als je vragen hebt.

Klarna GmbH
Als je op rekening hebt gekocht, ontvang je van Klarna alle informatie over je factuur in aparte e-mails waarin je alle belangrijke informatie kunt vinden: de rekening waarnaar je het factuurbedrag, het ordernummer en de vervaldatum overmaakt. Bovendien krijg je kort voor de vervaldatum automatisch nog een herinneringsmail (als je deze herinneringsmail niet ontvangt, heeft dit geen opschortende werking op de vervaldatum van de factuur).

Voor al je vragen kun je bij de klantenservice van Klarna terecht.

We hechten de hoogste waarde aan je veiligheid bij het doen van betalingen. Je gegevens worden natuurlijk alleen versleuteld verzonden, zodat derden ze niet kunnen lezen. Je creditcardbetaling wordt verwerkt door een speciaal voor de veiligheid gecertificeerde partner.

Vouchers

Heb je een vouchercode voor de online shop? Plaats de gewenste artikelen zoals gebruikelijk in het winkelwagentje. Op de pagina "Je winkelwagen" voer je je code in het veld "Vouchercode" in en klik je op "Inwisselen". Nu wordt je voucher geactiveerd en wordt het factuurbedrag bijgewerkt. Per bestelling kan slechts één voucher worden ingewisseld. Vouchers kunnen achteraf (nadat de bestelling is afgerond) niet meer in rekening worden gebracht. Als je problemen hebt met het inwisselen van je voucher, neem dan contact op met onze klantenservice.

Per bestelling kun je maximaal 3 cadeaubonnen verzilveren. Het kan zijn dat een combinatie met andere aanbiedingen niet mogelijk is. Informatie hierover vind je in de voorwaarden van de betreffende actie.

Verzending & levering

Verzending

De bezorging vindt plaats via de PostNL. Met jouw e-mail met de verzendbevestiging sturen wij je een link mee, waarmee je gemakkelijk online altijd de status van jouw pakket kunt volgen.

De levering is met een prijs van € 1,99 bijzonder voordelig.

Alleen bij een bestelwaarde van minder dan € 24,– berekenen we € 3,95 verzendkosten (inclusief btw) ongeacht het aantal pakketten.

Maakt u bij meerdere bestelde producten maar voor een bepaald deel van de producten gebruik van uw wettelijke herroepingsrecht, dan bent u toch verplicht om bovenstaande kosten te voldoen, zoals ze zouden worden berekend als u alleen de resterende producten zou hebben gekocht.

Wij leveren binnen Nederland aan je huisadres (factuuradres) of aan een ander afleveradres (bijvoorbeeld je werkplek, hoteladres, adres van vrienden of kennissen). Voer tijdens het bestelproces gewoon een ander afleveradres in.

Zorg ervoor dat alles correct gespeld is en controleer nogmaals je informatie.

Momenteel leveren wij alleen aan adressen binnen Nederland. Daarom wordt de overeenkomst in het Nederlands gesloten en krijg je alle documenten in de Nederlandse taal. Mocht je in het buitenland wonen, gebruik dan onze Shopfinder om een verkooppunt bij jou in de buurt te vinden.

Voor bestellingen naar België kunt u de onlineshop bezoeken via www.street-one.be.

Normaal gesproken zijn alle artikelen die je in de online shop ziet ook op voorraad en dus beschikbaar. Maar niemand is perfect en dus kan het bijvoorbeeld gebeuren dat het laatste stuk in je bestelde maat en kleur helaas beschadigd of vies is. Dan willen we dit artikel natuurlijk niet leveren en ook niet in rekening brengen.

Wij informeren je hierover zowel per e-mail als, indien je meerdere artikelen had besteld, op de factuur van de geleverde goederen. Om organisatorische redenen zijn we in dit uiterst zeldzame geval niet in staat om de goederen te leveren. Je krijgt natuurlijk je geld meteen teruggestort als het aankoopbedrag al werd betaald.

Levering

Wij leveren binnen ca. 2 werkdagen na onze bestelbevestiging.

In uitzonderlijke gevallen, zoals bij promoties, kan de levertijd met enkele dagen worden vertraagd.

Met jouw e-mail met de verzendbevestiging sturen wij je een link mee, waarmee je gemakkelijk online altijd de status van jouw pakket kunt volgen. De link wordt meestal binnen 12 uur geactiveerd.

Track and trace

PostNL levert direct bij jou thuis of op een andere gedefinieerde locatie. Als je niet aanwezig bent, wordt je pakje na de eerste bezorgpoging op een PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt bewaard. Hier kun je je zending vanaf de volgende werkdag binnen 7 dagen ophalen. Als er een e-mailadres is opgegeven, krijg je een e-mail zodra het pakket op het ophaalpunt is aangekomen. Met de PostNL app kun je extra opties selecteren, zoals bezorging in de avond of een andere bezorgdag.

Als je levering niet binnen vijf werkdagen is aangekomen of als je nog geen verzendbevestiging voor je bestelling hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. Vergeet niet je ordernummer te vermelden.

Nadat je contact met ons opgenomen hebt, moet je het probleem ook nog in de Klarna-app, op de Klarna-website of bij de Klarna-klantenservice melden. Gebruik hiervoor de optie "Een probleem melden". Klarna pauzeert vervolgens je factuur. We zoeken dan samen met jou naar een oplossing en je wordt geïnformeerd over wat er verder gaat gebeuren.

Als er een artikel ontbreekt in je bestelling, neem dan contact met ons op. Vergeet niet je klantnummer en/of ordernummer te vermelden.

Als een artikel beschadigd is, willen we je graag vragen om het terug te sturen. Neem contact op met ons serviceteam als je geen retourformulier hebt ontvangen.

Retour & omruiling

Retour

Vermijd beschadiging of vervuiling van de artikelen bij het passen en verwijder geen etiketten e.d. totdat je hebt besloten de artikelen te houden. Zoniet kan het zijn dat je verplicht bent om een vergoeding te betalen (bijv. kosten voor het reinigen).

Als je besluit de goederen te terug te sturen, voeg er dan zeker de reeds verwijderde labels bij en gebruik de originele verpakking om de goederen te beschermen of de goederen zo goed mogelijk te verpakken dat ze niet beschadigd kunnen worden tijdens het transport.

Je kunt ieder artikel dat je in de Street One online shop hebt gekocht binnen 42 dagen na ontvangst terugsturen door gebruik te maken van je wettelijke herroepingsrecht. De wettelijke details van het herroepingsrecht vind je in onze AV in het hoofdstuk "Herroepingsrecht".

Je kan natuurlijk ook artikelen terugsturen die niet aan je verwachtingen voldoen.

Zo simpel is het is:

  1. Plaats het artikel in de originele verpakking
  2. Vul het retourformulier in en voeg het toe
  3. Plak het retouretiket op de gesloten verpakking
  4. Lever het pakket af bij de pakketdienst

Als je besluit de goederen te terug te sturen, voeg er dan zeker de reeds verwijderde labels bij en gebruik de originele verpakking om de goederen te beschermen of de goederen zo goed mogelijk te verpakken dat ze niet beschadigd kunnen worden tijdens het transport.

Stuur het retourformulier of een begeleidende brief met je factuur- of klantnummer mee (bij vooruitbetaling ook je bankgegevens) zodat de retourzending aan jou kan worden toegewezen en het aankoopbedrag kan worden teruggestort.

Het enige wat je hoeft te doen is het vakje aan te vinken om aan te geven welk artikel wordt geretourneerd. Het zou ons erg helpen als je ons ook de reden van de retour zou kunnen vertellen - zodat we hiervan kunnen leren en ons kunnen verbeteren.

Wanneer je op rekening bij Klarna koopt, kun je ook je retourzending bij Klarna aanmelden. Je factuur wordt dan gepauzeerd totdat deze door ons is verwerkt. Je kunt je retourzending op de Klarna-website of in de Klarna-app aangeven.

Naast het retourformulier wordt ook een zelfklevend adreslabel met ons adres meegeleverd. Gebruik dit label voor je retourzending en neem, indien nodig, eventuele aanvullende instructies van je bezorgdienst in acht voor de afhandeling van de retourzending. Als je een retouretiket nodig hebt, neem dan contact op met onze klantenservice onder vermelding van het ordernummer.

We accepteren geen ongeoorloofde verzending van goederen, vooral niet als

  • de herroepingstermijn van 42 dagen is verstreken
  • de goederen niet in onze Street One Online Shop gekocht werden
  • de gekochte goederen niet aan het retourpakket zijn toegevoegd
  • of als het om een duidelijke poging tot fraude gaat.

Wij nemen contact met je op in geval van een ongeoorloofde retour van de goederen.

Als je binnen de termijn gebruik maakt van je herroepingsrecht, moet je geen verzendkosten voor het terugsturen van je pakket betalen. Voorwaarde: Je maakt gebruik van het retouretiket dat in je pakket zit (de verzendkosten zijn al betaald). Als je een retouretiket nodig hebt, neem dan contact op met onze klantenservice onder vermelding van het ordernummer.

Uiteraard nemen wij het artikel waarover je een klacht hebt ingediend binnen de garantieperiode terug.

Gelieve het retourformulier in het groot en duidelijk zichtbaar de opmerking "kwaliteitsgebrek" te vermelden. Dit is de enige manier om ervoor te zorgen dat je retourzending correct worden verwerkt door onze logistieke afdeling. Als je het retourformulier niet meer hebt, neem dan contact met ons op onder vermelding van het ordernummer.

Zodra de retourzending in ons magazijn is ontvangen en gecontroleerd, zorgen wij voor de terugbetaling.

Houd er rekening mee dat we geen alternatieve levering kunnen garanderen. Als je nog steeds geïnteresseerd bent in het artikel, moeten we je vragen om een nieuwe bestelling te plaatsen. We nemen je bestelling ook graag telefonisch aan.

We verontschuldigen ons voor dit voorval.

De meeste processen op onze logistieke afdeling zijn geautomatiseerd, daarom vragen we je om alle bestellingen afzonderlijk naar ons terug te sturen. Op deze manier kunnen we problemen bij het boeken van de retourzending uitsluiten. Als je voor je retourzending gratis retourdocumenten nodig hebt, geef dan aan onze klantenservice door voor welke bestelnummers je deze nodig hebt. We sturen ze je graag per e-mail toe.

Helaas is het om technische redenen voor ons niet mogelijk om afzonderlijke artikelen uit je bestelling te annuleren. Je kunt echter alle artikelen uit je bestelling met de bijgevoegde retourbon binnen de retourtermijn van 42 dagen gratis naar ons terugsturen.

Nee, dat is helaas niet mogelijk. De winkels en de online shop hebben niets met elkaar te maken. Als je, bij wijze van uitzondering, ontevreden bent over goederen die in de winkel zijn gekocht, neem dan contact op met de betreffende winkel.

Als je geen contact kunt krijgen met een winkel, neem dan contact met ons op via onze klantenservice voor lokale aankopen via info@nl.cbr.de.

Omruiling

Zodra je retourzending het eCommerce Center bereikt, wordt deze gecontroleerd en wordt er een tegoed uitgegeven, afhankelijk van de betaaloptie die je tijdens de aankoop hebt geselecteerd.

Over het algemeen wordt het aankoopbedrag binnen een week na ontvangst van de retourzending teruggestort.

Tip: Als je bij je aankoop de Trusted Shop kopersbescherming hebt afgesloten, dan heb je een verzekering bij de contractant Trusted Shops. We kunnen het bedrag van de Trusted Shops kopersbescherming dan ook niet terugbetalen.

Maak altijd het laatste factuurbedrag over. Pas het factuurbedrag niet zelf aan. Ofwel ontvang je een e-mail met een verlaagd factuurbedrag nadat je de goederen binnen de vervaldatum van de factuur hebt geretourneerd, ofwel regelt onze partner Klarna een creditnota voor het volledige factuurbedrag dat je al hebt betaald.

Nieuwsbrief

Aanmelden

De nieuwsbrief houdt ze op de hoogte van fashion-highlights, exclusieve promoties, wedstrijden, stylingtips en trends.

Als je helemaal naar beneden scrollt, vind je onderaan de pagina het inschrijvingsgedeelte voor de nieuwsbrief. Vul hier je e-mailadres in en klik op de knop "Aanmelden voor de nieuwsbrief".

Om misbruik van gegevens te voorkomen, ontvang je van ons een e-mail met een bevestigingslink. Klik op de link om je registratie af te ronden.

De nieuwsbrief verschijnt ongeveer vier keer per week.

Je kunt het aantal nieuwsbrieven wijzigen door op "Mijn klantaccount" en vervolgens op "Nieuwsbrief" te klikken. Zo kom je bij de nieuwsbriefinstellingen, waar je het aantal nieuwsbrieven kunt beheren.

Afmelden

Als je je wilt afmelden voor de nieuwsbrief, kun je dat doen door op de afmeldknop in de nieuwsbrief te klikken. Je kunt de nieuwsbrief ook opzeggen in je klantaccount of door telefonisch contact met ons op te nemen. Als je je op een bepaald moment weer wilt registreren, kun je dat op elk moment doen.

Duurzaamheid

Milieubescherming

Onze onlineshop draait op groene stroom:
Een bewuste omgang met het milieu vinden wij zeer belangrijk. We richten ons op nieuwe manieren van energieopwekking en de server van onze shop draait op groene stroom.

Onze producten zijn volgens strenge kwaliteitseisen gekeurd:
We werken voortdurend met een concept met drie stappen voor schone stoffen in onze producten:

  1. door middel van chemische en fysische tests die wereldwijd door onafhankelijke testlaboratoria worden uitgevoerd
  2. door bij voorkeur gebruik te maken van materialen die gecertificeerd zijn volgens de OEKO-TEX Standard 100
  3. door een kwaliteitscontrole van de merken zelf

Bij een bewuste omgang met ons milieu hoort volgens ons ook ondersteuning van de bescherming van dieren, door ons sterk te maken tegen het gebruik van echt bont.

Onze pakketten worden klimaatneutraal verzonden:
CO2-efficiëntie is een belangrijk thema als het gaat om duurzaam handelen. We leveren een bijdrage aan de bescherming van het milieu en verzenden onze pakketten klimaatneutraal.

Dierenwelzijn

Gegarandeerd: fashion zonder echt bont

Wij ondersteunen het welzijn van dieren en produceren vachtvrij! Street One is met de CBR Fashion Group lid van het "Fur Free Retailer Program" en is dus tegen het gebruik van echt bont. We hebben ons dus verplicht om alle soorten kleding, accessoires en andere producten te produceren en op de markt te brengen zonder gebruik te maken van dierenbont.

Alle gewatteerde jassen zijn veganistisch, d.w.z. 100% donsvrij.

Andere vragen


Heb je nog andere vragen?

Neem dan contact met ons op en stel je vraag.